mandysworld.blogg.se

En vecka

Kategori: Allmänt

En vecka. 7 dagar. 168 timmar, ungefär. 
 
Hur ska jag kunna berätta för någon jag inte känner? Jag har mina dagar, där jag inte vill prata med någon. Hur ska det bli nu då?
 
Hur ska jag kunna förklara hur helgen höll på att gå käpprätt åt helvete, och hur mycket jag offrar när det gäller att få en kick? 
 
Ett infall av plötslig ensamhet visar precis vilka människor som är viktiga för mig, och vilka som finns där när det verkligen gäller. Antingen när det gäller att köra runt halva Växjö, eller när det handlar om att sitta mittemot på golvet och tycka att det är helt okej med tystnad. 
 
Men nu är jag redo att få ordning på mitt liv. Det är det minsta jag kan göra, efter allt mina nära får stå ut med. 
 
Och på onsdag ska jag äntligen få jobba igen! Har en känsla av att denna sommaren kommer bli bra. Inte i närheten lika bra som sommaren 2013, men iaf inte lika värdelös som sommaren 2014, det är ett som är säkert! 
Kommentera inlägget här: