mandysworld.blogg.se

Detdär med tjejer

Kategori: Allmänt

Något som är rätt underhållande att se. Och något som jag varit en del av flertalet gånger. 
 
Hur tjejer säger efter några dagar att de är bästa vänner, och att de berättar allt för varandra. Det tar tydligen inte mer än några timmar. Gud vad konstig man är om det tar, gud förbjude, mer än en dag för en att lita på någon till hundra procent. Dock kan kan gå från bff´s till att hata varandra lika fort. Helt plötsligt kan man bli världens största fitta. Jag känner igen det. Jag har varit på båda sidorna. 
 
Spenderar alltså eftermiddagen framför ännu en såndär serie som inte kräver någon tankeverksamhet. Ex on the beach, sprit, hångel och sol. Redan i avsnitt ett berättar tjejerna allt för varandra. I avsnitt två hatar de bästa vännerna varandra. 
 
Kommer inte gå någon nöd på mig ikväll!

KOMMENTARER:

  • Lina säger:
    2015-05-22 | 11:50:22

    Tur att du och jag väntade nästan tre år då, så det gick minst sagt inte över en natt ;)

Kommentera inlägget här: